Od rozpoczęcia pracy w branży medycznej wdrożyliśmy oprogramowanie mMedica w blisko 100 jednostkach służby zdrowia. Nabyliśmy w ten sposób odpowiednie doświadczenie potrzebne do uzyskania optymalnej wiedzy na temat specyfiki i działania programu.
Naszą pracę rozpoczynamy od wywiadu z klientem. Dobieramy właściwy sprzęt pod instalację mMedica w Państwa jednostce. Następnie zajmujemy się instalacją na wymaganą ilość stanowisk i przygotowaniem programu dla użytkownika/-ów. Następny etap stanowi właściwe szkolenie pracowników z zakresu obsługi programu. Na początku personel rejestracji/administracji przeszkolony zostaje z zakresu obsługi modułu terminarza, modułu rozliczeń z NFZ jak i ogólnej specyfiki programu. Lekarze zostają przeszkoleni z zakresu modułu gabinet, który już w chwili obecnej został przez producenta przygotowany pod EDM (Elektroniczną Dokumentację Medyczną), tj. umożliwia całkowite prowadzenie dokumentacji tylko w formie elektronicznej (jak wiadomo obowiązek EDM nastapi w najbliższych 2-3 latach).
W ramach stałej współpracy służymy pomocą przy konserwacji i administracji oraz dalszych szkoleniach nowych pracowników przy oprogramowania mMedica u Państwa w firmie. Koszt wdrażania systemu liczony jest wg stawki roboczogodziny czyli 120zł/godz. W przypadku pierwszego stanowiska mMedica usługa instalacji programu to koszt 200zł. Przy większej ilości stanowisk udzielamy rabatów.
Wszelkie pytania i wątpliwości wyjaśniamy mailem na biuro@maksimus.pl lub pod numerem telefonu +48 58 322 08 00
Za wykonane usługi wystawiamy faktury VAT. Wszystkie podane ceny są cenami netto.